lørdag den 12. februar 2011

Syret

Sådan føles det, at jeg lige om lidt er på vej. Til et kæmpestort spring i livsstil. Fra by til land.

Det føles næsten som om Gaden siger farvel; Den har opført sig yderst eksemplarisk de seneste dage. Ikke en lyd fra naboen, hans overbo & hans underbo. Eller fra mine for den sags skyld. Kun meget lidt natte-råben fra fulde fest-folk.

Og jeg har sagt farvel til Gaden. Tog i går for Meyer (brunsviger og københavnerbirkes, der var ikke flere snurrer), SNYK (det fineste lille billede, der siger det hele), ville have rundet Inge Vincents (keramik) Udyrets Hule (kunst&grafik), Bakkelit-manden (de fineste gamle ting - fx en hånd i træ, jeg har længtes efter) og Ruben&Bobby (baglokale-frisører). Nåede til gengæld ned til Manfred's efter farvel-aftensmad :) Mhmn, langtidsstegt svinenakke med honning ristede persillerødder og cremet perlespelt med kørvel.


Heldigvis løber butikkerne ingen vegne, og jeg må gerne komme på besøg, har jeg hørt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar