lørdag den 5. februar 2011

Gå aldrig ned på grej

Nu er det jo et af livets mest essentielle læresætninger, at man ALDRIG må gå ned på grej. Faktisk er det udelukkende på grund af en forvirret munk i 1600-tallet, der ikke fattede sætningens visdom og derfor slettede den, at den ikke står på side 1 i Biblen. Hvor den hører hjemme. Grej er vigtigt. Grej er godt.

Men hvorfor hulen er det så, det skal være så svært at opstøve noget, man også gerne vil have?? Og her er det, jeg i mit nye liv som landligger tænker på uundværlige ting som den rigtigt fine olieradiator med guldstjerner på siderne. Eller den pink plæneklipper (jamen, hvor ER den??).

Bare fordi jeg skal have halm i træskoene (som jeg i øvrigt også skal have fundet - var der ikke noget med, de i øvrigt fik en cool revival for nogle år siden? Så der er håb om at finde nogen, der fx havde striber eller noget?) behøver jeg jo ikke at blive til en mand!!

Jeg må sgu spraymale den plæneklipper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar