lørdag den 5. februar 2011

Flyttetræning

Ikke at jeg har brug for det, jeg har flyttet virkeligt mange gange i mit liv (hvilket til gengæld giver de ondeste evner til at pakke flyttekasser). Men træner lige til den store flyttedag på lørdag (på lørdag!!) med at slæbe 30 kg tøj til og fra vaskeriet i går, endnu mere hjem fra Ikea i dag og mindst lige så meget t/r til vaskeriet igen i morgen.

Jeg siger lige igen: Ikea. På en lørdag. Jeg ved egentlig ikke helt, hvad jeg tænkte på, den slags plejer at give mig galoperende trang til at medbringe en nord-afghansk tank + en lille guerillastyrke til at meje ALLE, der kommer i vejen, ned.

Men i dag var det på besynderlig vis ikke et problem. Jeg havde endda travlt, fordi jeg selvfølgelig kom alt for sent af sted. Alligevel tussede jeg fredeligt rundt med et lille smil og lod folk overhale mig med deres kæmpe-indkøbsvogne og paniske blikke. For jeg gik jo og købte ind til Idyllen :) Godt nok med mest fokus på muse-sikre mel-opbevaringsglas og den slags. Men alligevel :)

Og fine glas var det - se dem her (billedet er fra Ikeas hjemmeside og krukkerne hedder Celeber)

2 kommentarer:

  1. Hej Farm girl

    Godt du fokuserede på land idylen i IKEA på en lørdag..Du er modig. Jeg må skrive de opbevarings glas bag øret, når turen går til KBH igen og rede bygning. Håber ikke musene kan få poterne i sagerne.

    Pøj pøj Anne

    Hej fra Maria

    SvarSlet
  2. Iiih, du er den første, der skriver kommentar, tillykke med titlen :)

    Ja, de er fine, ikke? Melder tilbage om de nu også et 100% mouse-proof efter grundig testning.

    Og tak for ord om, at jeg er modig :) Jeg har et princip om, at så snart, man opdager, der er noget, man er bange for, så skal man GØRE det. Straks!! Og det gælder for mig i år altså både i forhold til at springe ud i den vilde ide om at flytte. OG at tage i Ikea på en lørdag :)

    SvarSlet