fredag den 4. februar 2011

Kontrakt!

Så skete det!! Kontrakten er skrevet under!! Hvor er det egentlig vildt, at alle ens drømme kan rummes i et enkelt dokument, sirligt opdelt i paragraffer og aftaler om PBS-betalinger.

Men det kan de, du kan jo se den lige der, på vej ind i postkassen!! I øvrigt meget stenbros-autentisk overmalet med grafitti, det manglede da bare :)

Sidst jeg var der, mødte jeg endda den rare Jørn, der bliver min kontakt i forhold til alle de praktiske ting. Og den skønne nabo, som jeg håber at kunne annektere til de ting, der involverer kaffe :) Jørn må nu også virkeligt gerne få kaffe - planen er at have generel udskænkning på kaffe-kanten. Muligvis med kage til. For det har jeg hørt, man gør på landet. Og man skulle jo gerne passe ind ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar