tirsdag den 8. februar 2011

Syndrom??

Mon man kan lide af "Perfekt Flytte-syndrom"??? Mon man i så fald er smittet af en bakterie eller mon det er en lille obskur bid af ens dna-streng, der er defekt?? Og findes der en kur?

På den anden side er det måske et meget praktisk syndrom, hvis det nu skal være. Lige nu gad jeg dog godt lide af"Virkeligt Doven Og I Øvrigt Ligeglad For Jeg Betaler Mig Bare Fra Alt"-syndromet. Fatter simpelthen bare ikke, der kan blive ved med at være så meget at pakke, når jeg nu synes, jeg allerede har pakket så meget?!

For p... jeg håber, der er solid pay-off på lørdag, hvor det forhåbentlig viser sig (som det jo egentlig plejer) at pakke-manien gør flytte-delen så meget nemmere. Kære jer skønne flyttere! Hvis jeg glemmer at sige det på lørdag, så vil jeg lige her føre til protokols: I er de bedste!!!!

Og nu vil jeg så pakke en flyttekasse mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar