onsdag den 9. februar 2011

Liste III

Det kommer jeg SÅ meget til at savne:

De bedste venner og deres børn lige nede ad gaden
Flere bedste venner indenfor ultrakort cykelafstand
At kunne møde de bedste venner til kaffe lige rundt om hjørnet
Kaffe lige rundt om hjørnet
At kende dem bag disken, hvor der serveres kaffe lige rundt om hjørnet
Købe-mad
1/2 time hen til det fede yogasted (men jeg skal nok komme alligevel, jeg lover!!)
Potentialet for et aktivt liv med kunst og kultur
Spontan-pasning af de der dejlige børn
(men det skal altså siges, at jeg IKKE bakker ud af det job, bare på grund af sølle to timer hver vej. Jeg kommer, når du kalder, søde Josefine :) Og Marie. Og Samuel. Og Freya. Sigrid og Isak. Og alle andre, der måtte have behov for lege-tanten :)
Kanelsnurrer fra Monsieur Meyers nede ad gaden
Men nu mest alle de dejlige mennesker lige nede ad gaden og rundt om det næste hjørne. Kom på besøg hele tiden!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar