torsdag den 10. marts 2011

Ups!

Der var lige et lillebitte slip på en måned, siden sidste indlæg. Og der ville jeg ønske, jeg ku' sige, der alligevel ikke var sket noget, der var værd at skrive om - men så ville jeg lyve. Og det er ikke fedt at gå rundt med en sort streg i panden (omend jeg blankt må indrømme, det faktisk ER sket, helt konkret sort-streg-i-pande hernede. Man skal passe på med at børste hår væk fra ansigtet, når man pusler med brændeovnen, kan jeg så afsløre).

Nå. Men. Forklaring: Først var her jo ikke noget net (krise). Nogen havde simpelthen klippet ledningen (gyserfilm på mit indre biograflærred). Men jeg skrev flittigt alligevel. For det var jo de allerførste dage i Idyllen, og der var så mange tanker. Så dem smider jeg på efter dette indlæg.

Men det varede jo ikke en hel måned - trods alt. Efter nettet kom op igen, blev jeg vist bare grebet af Den Uendelige Bøtte Polyfillas Fortryllelse, som simpelthen var umulig at rive sig løs af (hvem der bare havde en prins, der kunne komme og kysse én fri, selvom man var helt plettet af Polyfilla!! Hov, hov, der var ingen, der her tænkte, jeg måske mere var Heksen i Pandekagehuset end Prinsessen, vel??!)

Nu har jeg så fået fyldt de værste slugter og raviner i vægge og loft, så min hjerne ikke sprinter rundt i non-stop muse-panik. Så NU kan I mageligt læne jer tilbage og nyde turen på landet, for jeres vedkommende uden mus og andet kryb, men altså også uden knitrende brændeovnsild, siger jeg bare :)

Velkommen tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar