lørdag den 28. maj 2011

And the winner is....

Verdens skønneste sko! Som man altså MÅ have herude - perfekte til at hente post i, gå på det lille hus i, hænge vasketøj ud i.

Jeg fandt vinderparret her helt tilfældigt i et gammelt Isabella Smith-blad, som forrige beboer hernede havde efterladt (ethvert sommerhus eller hus med sommerhus-tendenser på hyggeplanet skal helst have stakkevis af blade).

Mailede straks til firmaet, der egentlig kun sælger til butikker - men håbede, de så kunne henvise mig til en butik måske. Fik sød mail tilbage, der var stadig få på lager (og kun i den hvide - ellers havde jeg nok valgt noget mere jord-venligt alligevel), og kvinden, der ejer foretagendet ville gerne sende mig et par til 350,- + porto. Fundet til de penge, jeg slog til på stedet.

Måske vil de også sende et par til dig? Eller måske kan din lokale indretnings-designs-pusher bestille dem hjem?

Hør dem ad hos Osv Denmark

Og nu vil jeg ud og trampe rundt i haven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar