mandag den 11. april 2011

Inge Vincents og lysposerne

Inge Vincents er keramiker, og har til huse i Jægersborggade på Nørrebro. Hun laver de fineste ting (og det er jeg ikke den eneste, der synes, hun har fået en stor flok priser og er udstillet på Charlottenborg). Blandt andet noget, hun kalder "lysposer", som os, der har boet/ bor i Jægersborggade flittigt bruger som gode gaver til gode folk.

Og da jeg skulle flytte så langt væk fra den indre stenbro, synes jeg lidt, jeg fortjente sådan nogle gode gaver, for lissom at have lidt af byen med mig til mit nye hjem. Så jeg lavede min helt private Tour de Jægersborggade og fik mad fra Manfred's, kunst fra CNYK, shampoo fra My Favourite Things - og kaffe fra Coffee Collective fik jeg i fødselsdagsgave. Men jeg nåede ikke aldrig Inge Vincents og hendes lysposer. Og jeg nåede aldrig hendes nabo, den fine chokomand bag Ro Chokolade (hvor jeg til jul var nødt til at købe den samme julegave to gange, fordi jeg kom til at spise den første version selv - hovsa).

Nu har jeg endelig nået dem begge! Så den pose, jeg havde, ikke står alene mere - den har nu fået en ven med lidt mere bredde om maven. Og så var der i øvrigt frisklavede påske-æg inde hos Ro.

Det lille hus på landet - nu med fornyet chance for ikke at få land-kuller :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar