mandag den 11. april 2011

Strikkeklub!!

Den allerførste dag, hvor man kunne sidde en HEL dag ude i haven faldt sidste lørdag, den 2. april. Meget heldigt faldt den sammen med visit fra storbyen - mine dejlige veninder + den enes to dejlige, dejlige børn. Vi skulle nemlig strikke, som vi gør sammen med jævne mellemrum. Og det skønne var ikke kun det (der er så rart på en ur-agtig måde, det med at sidde og frembringe noget sammen), men at børnene også blev helt opslugte af det med at sidde og nørkle. Smukke Sigrid frembragte den skønneste påskekylling, som jeg fik lov at beholde (tak :) den hænger i mit køkkenvindue og pynter), og Isak med de funky krøller syede simpelthen sting med fast hånd. Jeg var imponeret. Og blev ikke mindre glad, da det på voksensiden pludselig viste sig, at man sagtens kan kombinere strikning med indtag af alkoholiske væsker med bobler i :) Mhmnnn, sommer, jeg elsker dig allerede :)
Verdens skønneste strikkeklub i verdens skønneste have :)
Der grines (og det var endda FØR boblerne kom på bordet) :)

Der nørkles

Koncentration og lang tråd, det er vejen til en god kylling

Isak er lige begyndt i den lettere ende med en hat - dog i anstændig påske-gul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar