mandag den 4. april 2011

Kryb

WTF!! Faldt alt kryb herude i gryden med væksthormoner som børn??? Troede, jeg HAVDE set store edderkopper og tusindben, før jeg flyttede på landet. Dét havde jeg ikke. Og så er det, man hurtigt oppe i sit hoved liiiige gennemgår sit rationale omkring at flytte ad helvede til ud i naturen ALENE uden friske nabo-drenge til at komme ilende og redde én. For helt ærligt??? Edderkopper på størrelse med ens håndflade?? Og ja, rigtigt læst edderkoppeR. Som i FLERTAL!!! Så lige som man havde skreget af sine lungers fulde kraft, bedt til højere magter for styrke, taget sig grundigt sammen og slået én ihjel (med løvriven for det var det nærmeste med et meget langt skaft :) Opfulgt af dask med dameblad til den var helt, helt død). SÅ VAR DER DA BARE ÉN MERE! FUCK!!! Jeg vil ha´en mand. NU. Og hvis det ikke lige var på lager, så vil jeg ha' en aftale med krybet om, at så længe de ikke kan finde ud af at brygge kaffe og bage boller, så er det MIG, der bor indenfor, og de bor udenfor. Hvis de gerne vil leve. Ta´den, kryb!
PS: Sov med alt lys tændt den nat. Ku' ikke rumme at lukke øjnene, hvis nu der i det sekund firede sig en ottebenet motherfucker ned fra loftet. Ikke at jeg tror, de kom fra loftet - nok nærmere fra brændestakken, hvor jeg nu er nået ind til det inderste lag, hvor jeg har mistanke om, de har ligget og vokset sig nogle brede skuldre og fede lår til. Ikke at det dog er helt skørt med sengen. Den anden dag var der et gigantisk tusindben i den - materialiseet ud af det blå, mens jeg lå og læste. Og da jeg slog dynen til side i morges, løb der faktisk en lille edderkop væk med lyn-fart... Åh, natur.... UDENFOR, please!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar